22 Mayıs 2012 Salı

- Parfüm Dükkanı Facebook sayfasını beğenmeniz.

- Parfüm Dükkanı Facebook ürünlerin olduğu bu sayfadan beğendiğiniz parfüm / parfümleri kendi duvarınızda paylaşmanız.
- Bu yazımı Facebook duvarınızda paylaşmanız. (Her yazımın üst kısmında Facebook beğen butonu var, ona bastığınız durumda Facebook duvarınızda otomatikman paylaşmış olursunuz.)

- Twitter'dan bu yazımı paylaşmanız. Bana mention atmayın, kendi twitter hesabınızda takipçilerinizle paylaşın.
- Blogu olanlar; bu yazımı görsel ve yazımın linkiyle bloglarında paylaşmalı. Blogu olup yazmamış olanlar elenecek. Blogunuzun yan kolonlarına yazımın bannerını koymanız değil yazıyı yazmanız gerek...

Tüm bunlar bittikten sonra;

Bu yazıma paylaştığınız linkleri de ibraz ederek, yani paylaştım, katılmak istiyorum şeklinde değil; kontrol edebilmemiz için sizin linkleriniz olmalı. Özellikle belirtiyorum ibraz ettiğiniz linkler; fan sayfalarının kendi linkleri değil sizin paylaşımlarınıza dair linkler olmalı... Facebook duvarınız kapalıysa kontrol adına göremeyiz, lütfen beni etiketlemeden paylaşın.
Yarışmamız; 25 Mayıs 2012 günü sona erecek. Şartları 1/1 yerine getirenler ve belirttiğim gibi yorumları eksiksiz bırakanlar arasından; random.org sitesi aracılığıyla çekiliş sonrası kazananları yeni bir yazı olarak sizlere beyan edeceğim.

Yeniden diyelim hepinize bol şans!
Sevgi ve neşe ile kalın .)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder